歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2012年7月9日星期一

糖果風珍珠法式甲

隔咗咁耐冇post過指甲,唔係我冇幫手指扮靚,其實說來話長…話說今年過年前我陪朋友上深圳整Gel甲,貪得意又整埋一份,自問我啲真甲好靚,從來冇整過Gel,不過見臨過新年即管試一次啦!嗰次都整得好靚,我都好滿意,but過咗個幾月之後就開始後悔。由於師傅整得太好的關係,我自己點都拆唔甩,唯有又去舖頭整過,哩次去咗旺角整,老實講真係麻麻哋,幾個禮拜已經開始又崩又甩。但我唔想再整,情願留番好啲真甲,於是就渡過咗幾個月又崩又斷又花嘅肉酸時期。經過我好努力修甲之後,終於可以用番真面目見人喇! ^^~

難得指甲變番靚靚,今次就暫時放棄平日的型格路線,搞搞清甜小可愛look。傳統法式甲creamy粉紅底白邊實在太女人,唔多啱我,來個變奏用珍珠底半透明甲油來做,帶點閃粉冇咁悶,效果低調得嚟又夠sweet。




1. MISSHA [PK08]
2. SKIN FOOD [PE808P]
3. MISSHA [SHINE TOP COAT]

沒有留言:

發佈留言