歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2013年1月6日星期日

電髮後救星水療髮膜

用髮膜後,冇吹冇gel冇set都有咁好效果
早兩個月又電髮又染髮,搞到啲頭髮好殘,夜晚洗完頭第二朝起身個頭鬆開晒成舊棉花糖咁,又唔鬈,濕水再gel頭都搞唔掂,有時嬲嬲哋扎起佢算數,但明明電到個頭咁靚,冇理由搞到自己成個師奶咁出街架,一定要諗吓辦法!

試用咗Fanitsu嘅活髮修護水療髮膜,好有驚喜!以前短頭髮時咩都懶得做,覺得焗油好麻煩,但頭髮長咗又電過點都要護理吓,就即管試啦,原來都好簡單,洗完頭將髮膜捽勻頭髮,用個浴帽笠住幾分鐘再沖水就得,頭髮即時變得好滑,冇晒打結,最正係乾咗之後啲頭髮超有彈性,電咗啲鬈紋完全出番晒嚟,同埋唔會成隻鬆毛狗咁,唔gel頭都完全冇問題!依家我keep住一星期用兩三次,特別係要扮靚靚出街見人嗰日一定喺朝早起身焗一次,由得頭髮自然乾就已經好靚,乜都唔駛搞,其實仲方便過慢慢gel頭吹頭。




Fanitsu 活髮修護水療髮膜
$198 from 愛美麗網

沒有留言:

發佈留言