歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2013年6月19日星期三

香薰按摩的神奇功效

Zaza由細到大最鍾意啲香噴噴嘅嘢,香水同一時間起碼有五六枝,唔同心情場合就會噴唔同香味。以前成日去泰國每次都一定會去做spa,做完香噴噴滑嘟嘟,仲會買一大堆香薰同乾花返香港。香薰可以令人relax相信大家都知,原來除此之外仲有好多唔同功效,屬於天然療法的一種,外國已經做過好多research證明對不同身體和情緒問題有明顯幫助,自從Zaza讀咗香薰治療師課程之後就親身體驗到有幾神奇!

話說半年前有位客戶想Zaza幫忙訂造一批香薰按摩油,於是Zaza就由法國香薰廠訂咗精油,之後Zaza一直不以為意,留咗啲sample喺公司就唔記得咗哩件事,直到上個月Zaza讀課程時先至記得搵番啲sample出嚟試吓。原本客人係用嚟做減肥同通淋巴,Zaza就梗係唔執輸諗住用嚟減吓肚仔啦!用咗之後,發覺唔止減肥咁簡單,其他平時冇乜留意嘅問題竟然意外地改善!

Zaza試嘅按摩油裡面配方咗純天然西柚、杜松果、茴香同天竺葵香薰精油,幾種精油都對去水消脂好有效,混合後香氣甜美,淨係氣味Zaza已經非常like!由於Zaza重點想減肚,於是只係每晚用按摩油按腰肚。Zaza胸前兩邊鎖骨對落位置原本有啲酸酸痛痛,有少少似肌肉痠痛嘅感覺,未至於好唔舒服,從來冇諗過理佢,但按摩幾日後發現原本的痛感忽然間冇咗,諗諗吓就記得以前有按摩師講過嗰啲位係淋巴位,如果痛就代表塞淋巴,Zaza就明白其實嗰啲唔係整親肌肉,而係因為循環不良引起,而Zaza用嗰幾種香薰油都有改善淋巴循環功效,自然可以令淋巴唔再痛。Zaza本身冇乜水腫問題,如果唔係哩啲小痛可能唔會體驗到香薰對淋巴的作用。

另外一個意外收獲,Zaza平時有啲經前綜合症,雖然唔算好嚴重,但M前都會有少少肚脹、頭痛、情緒低落、超攰、冇精神,頭一兩日仲會肚痛、肚痾、煩燥,而且特別容易傷風感冒,但喺從來冇諗過哩啲問題有得救嘅情況下,用咗香薰油幾個星期,今次竟然一啲唔舒服感覺都冇出現過!感覺神奇之際Zaza亦都即刻睇書,發現原來哩幾種香薰對調理經期不適都好有用,真係一舉多得!

講番最初目的:減肥!其實Zaza嘅身型體重都算標準 (不過女仔永遠都覺得要再瘦啲 :P) ,但脂肪比例就過高,所以Zaza嘅減肥目標係減少脂肪增加肌肉,要達成任務首先一定要增強新陳代謝,跟住一定要做負重運動鍛鍊肌肉,再減少脂肪。近幾個月Zaza忙到飛起好少時間做運動,亦冇改變平時飲食生活習慣,每隔幾個月會喺做gym時check吓in-body肌肉脂肪比例,前幾日check到相比幾個月前減咗3kg脂肪,增加咗2kg肌肉,最近一個月只做得一兩次運動都算有啲成績。用香薰油用咗3個星期,本來應該要日日搽,但有時Zaza只係兩三日先搽一次,小腹減咗半寸,都算唔錯了!

最近開始為朋友調配香薰產品,除咗香薰爐用的純精油、按摩油外,其實香薰仲可以用嚟做護膚品、香水、頭髮護理、治療皮膚問題、肌肉關節痛、減輕壓力等等好多好多功效,Zaza會逐一同大家介紹,如果各位有啲身體小問題想試吓用香薰幫手,歡迎找Zaza!

沒有留言:

發佈留言