歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年7月1日星期四

Bye Bye 熊貓

Borghese Spa-Whitening PLUS Energizing Eye Mask

識我嘅朋友都知我一向都係熊貓個friend,加上連夜睇波,熊貓同我形影不離,眼袋就嚟大到可以用嚟買餸,點都要急救吓,搵咗Borghese哩set eye mask救救命。一盒裡面有8對mask同一支serum,佢啲mask並唔係一般嘅紙,而係collagen整成嘅薄片,濕咗精華素之後會有啲膠膠地感覺,慢慢會收縮黐住隻眼,唔同面膜紙乾咗就開始甩,敷敷吓瞓著咗,第二朝起身眼袋真係平番好多,冇再眼腫腫,黑眼圏就淡咗少少,都算幾好架喇。跟住幾日直接攞支serum嚟搽眼,雖然唔係完全去到黑眼圏,但就能連眼皮嘅浮腫都退到,效果比用eye gel好,覺得好吸收,一搽落去就吸哂,值得推介。

2 則留言: