歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年7月21日星期三

DIY 美甲工房

好開心終於買番部相機喇,可以用小腳架校自拍,以後寫 blog方便好多^.^ 前年去日本時買咗包nail art,一路都懶得整,今日心血來潮想試吓,順便試埋部新相機,一舉兩得。



先搽好 color 甲油,今次用咗 Missha 肉色做底,等啲花紋出啲,慢慢等佢完全乾透再開始整花。哩種 nail art 好似貼紙,但質地類似 gel,個底透明,花紋有少少立體效果,只要用小剪刀將要用的部分剪出嚟就用得,再用個鉗仔將 gel 貼取出貼到指甲上,輕輕按下固定位置,加上金粉甲油做點綴,最後厚厚地搽一層 top coat 就大功告成。

Canmake Nail Glitter 金粉甲油 02
Missha Nail Polish [BE04]
Claire's 3D Nail Art Seal

沒有留言:

發佈留言