歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年9月6日星期一

DIY 美髮Color Treatment

已經好耐好耐冇染過髮,自從剪短咗頭髮之後就冇做過color,除咗因為早兩年興黑之外,最大原因係怕頭髮一長咗少少就變兩截色好肉酸,又要補染,你都知我有幾懶架啦,咁就索性唔攪。但係我份人好矛盾,成日keep住一個look又覺得好悶,尤其是當髮型越剪越短,短到冇得再變型,要等到留番長又有排等喎,結果都係忍唔住要搵啲攪作。


今日試咗Henna Plus隻永久性染髮霜,好多顏色可以揀,都唔知揀咩好,最後揀咗玉桂金色,因為cinnamon係我的最愛 =P。好多人怕自己染髮麻煩,其實我覺得都好簡單吖,將兩支嘢mix好唧落頭髮度搽勻,40分鐘後沖水同落color fix護髮素就搞掂,一盒裡面已經有哂所有要用嘅嘢,咩都唔駛預備,超方便。可能因為我用嗰隻色唔係好深,染髮劑掂到皮膚都冇留低顏色洗唔甩,我仲要係染完先知自己唔記得除耳環,但一啲事都冇喎。我覺得佢最好嘅地方係染完之後頭髮好柔順,顏色有光澤,唔會攪到頭髮旱哂,而且仲好香添。哩個牌子最大賣點係成份安全,不含有毒物質,我諗最啱俾媽咪用嚟染白頭髮,三個月染一次好方便,又用得放心。










Henna Plus 永久性天然染髮霜-玉桂金色
$84.6
from 愛美麗網

沒有留言:

發佈留言