歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2012年8月8日星期三

波點型藍指甲

計計吓起碼一年冇買過指甲油,屋企啲指甲油永遠都唔會用得晒,感覺好嘥,上星期執嘢掉咗好多支陳年已經乾晒嘅甲油,又癮起想買過啲新嘅顏色:P。路過莎莎見到門口一大堆佢自己品牌嘅mini甲油,顏色好多,貪得意揀咗幾隻色,反正超平,$15兩支,就算唔好用都冇乜所謂。

首先試咗支藍色,搽上手睇起嚟帶點綠色,都幾型仔。質地感覺唔錯,好容易搽,顏色均勻,可能深色關係搽一層已經夠晒色,光澤度好夠,但嗰晚太眼瞓未加工就去咗瞓覺,第二日經過一日之後發覺開始花,證明唔係好硬淨。第二晚再用珍珠白色畫波點,照舊用牙簽頭點上去就完事,但因哩支顏色比較淡,要滴好厚上去先現到色,等好耐先乾,但有點珍珠粒粒嘅效果都唔錯。又等唔切去瞓覺,瞓醒再搽面油,再一次假扮gel甲成功。

沒有留言:

發佈留言