歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2012年9月30日星期日

甩皮記

曾幾何時日本去死皮足膜hit極一時,一路想試但覺得百幾蚊整一次唔係好值,所以從來冇用過。今年夏天日日著涼鞋,搞到對腳又粗又嚡,自己都有啲頂唔順。雖然個個星期都有用火山石磨皮,但效果都係麻麻哋,磨完一兩日又打回原狀。上星期去韓國見到Nature Republic有得賣,見平平哋買咗嚟試,返酒店即刻用,又唔錯喎,值得推介!

襪狀foot mask,包裝上有中英文說明,唔怕唔識用。袋裡面裝住好多精華,著住雖然冇嘢封口但都唔甩,一個鐘頭後沖水就得喇。頭兩日一啲反應都冇,但第三晚就開始成塊皮甩出嚟,不過死皮厚的位置就未開始甩,可輕輕搣走甩咗嘅皮,一啲都唔痛,其實冇咩感覺。到第六晚就全部甩晒喇,對腳變番滑嘟嘟,實在太開心!

如果有sis有興趣,可留言代購,每對HK$68。

沒有留言:

發佈留言