歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2012年11月25日星期日

陶瓷娃娃曲髮

以前長頭髮嗰陣成日都電髮,但每次都係用傳統髮芯+電髮水的方法電,剪短咗頭髮幾年冇再電過,直到今年又想改吓造型留番長,7月時電過一次,都係做傳統電法,到依家頭髮長咗幾吋,雖然仲係好鬈,但成個型已經走晒樣,於是今日又去搵我御用髮型師Fanny搞搞新意思,試吓做陶瓷曲髮,出嚟效果真係同以前唔同,係靚好多喎!

傳統電髮係先用髮芯卷好頭髮,再唧藥水,再用機焗頭加熱,對於我哩啲頭髮咁厚嘅人嚟講會出現一個問題,因為髮尾卷咗喺入面,藥水滲唔到又唔夠熱,好容易搞到上面鬈得滯但髮尾唔夠鬈,而且出嚟啲鬈紋好實,好似我以前電爆炸頭嗰仲髮型就好啱,不過家陣潮流已經唔同晒,愛靚就要追上時尚。

成頭接滿電線,有啲似做科學實驗
陶瓷電髮做法剛剛相反,先搽藥膏再卷陶瓷髮芯,跟住每個髮芯接上電線後會發熱,所以整個頭受熱均勻好多,又唔驚啲藥水滴到周圍都係,而且因為啲芯會熱每一個的size可以比傳統嘅大好多,中號用十幾個芯已經夠卷晒成個頭,電20分鐘就搞掂,我洗剪電兩個鐘就完事真係史無前例咁快!今次由大師親自出手,效果梗係比Junior做靚好多啦!電完出嚟頭髮輕身有彈性,明顯均勻同有volume好多,可以鬆開唔會硬梆梆一條條,感覺好自然又有層次,有啲日本娃娃小可愛feel唔會似師奶,唔怪之得日本咁興啦!


拆咗髮芯之後頭髮好似卜卜脆蛋卷



沒有留言:

發佈留言