歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2013年5月15日星期三

告白篇-Zaza的重新自我介紹:讓美麗成為事業,令人生更為美麗

Zaza從來好少提及自己的工作,大部份朋友不論新相識還是舊相好,其實都唔係好知道Zaza做緊乜,今次Zaza覺得應該向大家表白下,講講自己的身世。可能都係因為個人貪靚,我的工作都同靚有好大關係。

認識Zaza時間較長的朋友,印象中都覺得Zaza係做設計,其實只係啱咗一半。說來話長,要由遠古時代講起。話說Zaza的屋企人三十幾年前(即係Zaza都未出世嗰陣)已經開始做護膚品和個人護理用品的生意,在香港有自家廠房生產洗護用品,亦有入口歐洲各地的原材料同護膚品,是香港的老行專,但向來非常低調,只有行內人仕會找到他們。Zaza自小就在這個家庭長大,客人都講笑說Zaza係用護膚品浸大的。

入大學的時候,Zaza原本想讀有關研究護膚品的科目,但香港跟本就冇得讀,化學科其實大部份都唔係好關事,於是Zaza就揀咗心儀的中文大學,主修營養學,副修法文,讀法文其中一個原因,係想第日去法國做調香師(即係做香水配味嗰個師傅)。在大學風流快活的日子,Zaza參加咗話劇劇社,唔知算唔算無師自通,Zaza做咗劇社御用舞台化妝師兼形象設計,仲開班授徒,亦有客串幫其他團體化妝,直到依家間中都會幫人化吓妝扮吓靚,但都只係玩味性質,並非專業。除咗讀"正職"嗰份書外,Zaza最大興趣就係設計,於是亦part time讀平面設計,又part time做freelance的設計工作。

就係咁,畢業之後Zaza就搵到第一份工,做design & marketing,一年後就決定創業,開咗第一間design studio。當時大部份的客人都係屋企護膚品生意啲客人,幫佢哋設計包裝、廣告、陳列等,慢慢越做越廣泛,成為咗branding & marketing 顧問,客戶變成各行各業乜都有,簡單嚟講就係一條龍咩都做晒啦!而且同時亦都慢慢pick up埋屋企啲生意,又搞咗個自己的設計生活品牌,都好多姿多彩架!

直到舊年,Zaza已經冇再參與之前的設計公司,全權接手晒屋企的生意,亦建立咗十幾個自己品牌的護膚產品,部份係入口,部份係自己公司生產,全部產品都係經由Zaza親自精心挑選先會納入旗下!現在全力做自已品牌的工作,所有設計、推廣項目都由Zaza親自策劃監督!舊年年底亦開咗網上消費平台“愛美麗美容健康熱賣網”,搜羅世界各地的產品出售。其實依家Zaza做緊嘅工作,就係將過去咁多年的不同工作集合大成!

講完古,點都要講埋未來大計!Zaza依家讀緊英國IFA認可整全香薰治療師課程,到年底就會正式成為香薰治療師,除咗靚之餘健康亦係非常重要,冇咗健康個人一定唔會靚得去邊,Zaza讀哩個課程就係希望將健康與美麗同時帶俾我身邊的人!Zaza好快就會開youtube channel同大家分享製作DIY護膚品的方法,到時希望大家多多支持啦!

最後一提,Zaza的扮靚blog烹飪blog都係純粹個人分享,所以大家睇嘅時候唔會見到blogger試用文,Zaza亦唔鍾意喺自己個blog賣自己啲廣告,或者幫人哋賣廣告,絕對係實話實說。如果大家睇完Zaza的告白後願意支持我的工作,就請大家多多參與愛美麗的活動,同埋分享俾你的朋友啦!

愛美麗美容健康熱賣網 - www.imbeauty.com.hk
愛美麗Facebook專頁- https://www.facebook.com/imbeautyhk

3 則留言:

  1. hallo !!! Liza , 我只係一個路過的豆丁,其實我對香薰治療好有興趣,在search香薰治療的課程時無意發現你的blog,想問問你在哪裡讀“英國IFA認可整全香薰治療師課程“ 的?課程的內容如何呢?
    我知有點唐突,但我想問讀過的你,資訊可靠點呢?網上很多都是課程推手。
    還有你的眼很大很圓呢!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello, 唔好意思啱啱先見到你留言, 我在這裡讀香薰治療課程, 你可以參考吓http://www.jgo.com.hk/index.php

      課程包括理論同按摩實習兩部份,很專業,但對完全沒有接觸過香薰的同學會有點吃力,如果會考有讀過Bio會容易一點。時間都頗長,要花很多時間做功課和做實習的,要有心理準備啊!希望幫到你,有什麼問題可以再找我的 =)

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除