歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年4月28日星期三

實現今年大計第一步

今年年頭許下2010年大計,第一項係變靚D。無錯,發現自己越來越懶,又越來越"求其",於是"的起心肝"做返從前的我。依家已經開始做gym,當然重新買扮靚"裝備"都係must啦,於是屋企又出現咗一大堆衫褲鞋襪、化妝品、護膚品,買完覺得唔係幾好又重新買過,越儲越多。為咗我D好朋友唔好重複我犯嘅錯,同埋快D買到好嘢,我決定將所有用過的products show哂喺哩個blog度,等各位睇過諗過先至行動。

忘記一提,以上各點同時適用於男朋友身上。

沒有留言:

發佈留言