歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年4月30日星期五

青筋有冇得醫?

特強喜療妥近排勁賣廣告話可以醫青筋,我已經做過實驗喇。有一次我撞瘀咗隻腳,買咗一支特強喜療妥去瘀,兩三日就好返哂喇,睇到說明書上面寫住可以用喺靜脈曲張,咁啱我小腿後面就有一條瘀黑的血管,雖然好細條又冇乜唔舒服,但見橫掂買咗支藥膏剩返都冇用,就攞嚟試下。搽咗幾個星期,用哂支藥膏,覺得條血管真係有淡到,不過未至於完全冇哂,仲見到少少。各位如果真係有靜脈問題,我諗特效強喜療妥都有啲幫助嘅,佢的確有藥性成份防止血液凝固,不過要有心理準備,唔係好似個廣告講到咁神奇搽吓就好,要好有耐性日日keep住搽,用返一兩個月先見效,同埋記住買大支裝。

4 則留言:

  1. 去疤嗰支係秀碧除疤膏呀,我都預備試喇,試完會post出嚟

    回覆刪除
  2. 喂喂, 小朋友有咩除疤貼好呀?緊急問~~

    回覆刪除
  3. 有隻好似啫喱貼咁嘅除疤貼,唔sure係咪便利妥,個包裝好似膠布咁嘅,可以重覆貼好多次,一大塊可以cut開需要嘅size用

    回覆刪除