歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年6月3日星期四

急救粗糙雙手

返咗大陸一個星期,因為要搬屋,又要照顧新嚟嘅狗仔,每日都不停執嘢、清潔、洗嘢、抹嘢,雙手變得又粗又嚡又甩皮,搽lotion都唔掂,連自己都頂唔順,覺得會被自己隻手刮親,仲起咗幾粒水泡仔,係好耐無出現嘅濕疹,好痕,返到香港即刻要搵啲嘢急救吓。

首先梗係要清除咗啲最難睇又刮手嘅死皮先啦,真係好耐冇試過咁嚴重,修咗十幾分鐘先修好,用專修死皮嘅骹剪仔,沿指甲邊將啲硬皮同甩皮剪走,用哩把骹剪最大好處係剪得好貼好乾淨,又唔怕會剪得太深剪損手,剪好之後已經冇哂啲刮死自己嘅感覺,而且唔會再見到指甲綑哂白邊咁肉酸。

第二步就係搵番支Crabtree Gardeners Hand Therapy出嚟用。顧名思義哩支hand cream係專for啲手粗粗成日要做家務嘅人用,成支都係乳木果油,最啱醫爆拆,我已經買咗好耐,平時都唔係成日用,通常只係好似依家咁嘅情況或者冬天極度乾燥時先出動,搽完會有啲油,但真係可以令粗嚡同硬掘掘嘅皮膚變番柔軟,同埋防止甩皮,搽咗幾次之後已經好番好多喇。

最後又要搵番支濕疹藥膏,我以前皮膚敏感成日出濕疹,通常係手上出水泡嗰種,類似主婦手,不過唔算好嚴重,搽吓藥膏就冇事,哩支Egoderm濕疹軟膏係之以前睇過醫生介紹我用嘅,都算係家居必備,搽幾次泡泡就會榭唔再痕。

如果你都要成日做家務,建議你都預備定以上物品"旁身",雙手唔護理吓真係會變主婦手架,就算只係被人睇穿你係煮飯婆都唔好啦 =)

沒有留言:

發佈留言