歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年6月2日星期三

Nude Nail Color 搜尋行動

一向都鍾情colorful同bling bling指甲油的我,有一日忽發奇想想轉個nude color look,於是四出搜尋,走訪咗廿幾個牌子counter,都揀唔啱心水,一係就太creamy太實色,一係又太透明搽咗等於冇搽,係接近放棄的邊緣,入咗Paul & Joe間舖頭,終於俾我搵到我想要嘅嘢!佢哋有幾隻顏色都唔錯,我買咗最接近皮膚顏色嗰種,我最buy佢色澤超自然,仲有一丁點非常非常幼細嘅閃粉,喺咁平淡嘅look上加返啲detail,fit哂我要求,而且香味亦很好。搽完覺得非常幼滑均勻,而且可以last好耐,兩個星期唔搞都冇乜問題,用嚟做French nail都好適合。

另一隻強烈推介嘅product係Orly Glosser Topcoat,我估唔係好多人識,但真係超好用,從來唔會用得哂一支指甲油嘅我都已經用咗兩支。佢super glossy嘅質地又薄又貼又襟又易搽,搽完color後輕輕搽一層就好似打咗水晶臘一樣,而且令顏色唔易花,普通透明甲油完全冇得fight,用過其他牌子topcoat都覺得唔夠佢好用。不過最近好似喺香港絕咗跡,我之前喺Sasa買,但依家好似冇咗,如果有人發現請通知我。




Paul & Joe #05 Nail Enamel
$120

Orly Glosser Super High-Shine Topcoat
from Sasa
$69

沒有留言:

發佈留言