歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年6月7日星期一

士多啤梨乳酪面膜


草莓乳酪面膜雖然唔係新出品,但總算係Laneige嘅皇牌之一,單憑佢嘅香甜士多啤梨味,相信已經可以迷倒不少女生。近排可能因為由朝到黑都開冷氣,保濕搽得唔夠,搞到塊面好乾又好嚡,好彩屋企有mask敷吓。哩隻mask含有乳酸,係溫和嘅換膚成份,唔會好似果酸咁刺激皮膚,但仍可以軟化同清走死皮。敷15分鐘享受吓士多啤梨香味,mask會變乾,哩個時候唔好即刻洗走佢,先濕少少水打圏按摩幾分鐘,佢嘅磨砂粒粒可以將之前軟化咗嘅表皮捽走,而且按摩可以幫助養份吸收,捽完之後用清水沖乾淨,皮膚軟滑好多又冇咁暗啞,毛孔都收細咗,跟住再搽護膚品都吸收得快啲。

1 則留言:

  1. 呢隻我幾年前係KOREA買左,但本身唔鐘意士多啤梨味,覺得好人工咁,用左兩三次,又倒瀉埋~~ 咁就用完左~~呵呵~~

    回覆刪除