歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月9日星期日

男士洗面產品大比拼

相信好多男士都唔多鍾意用護膚品,一來懶,嫌麻煩,二來都唔知嗰啲一支二支嘢用嚟做乜,更加唔明點解老婆/ 女朋友買嚟買去都仲可以有新嘢買,就算用都係老婆買乜就用乜,用完又唔知有咩好。以前Mr. Mo都係咁樣,但經我多年嚟不斷感化,依家已經識得自己揀product用喇,仲識得分邊隻好邊隻唔好,叫我幫佢post出嚟分享吓喎。舊年留守大陸時,喺冇乜好揀嘅情況下買咗一支L'Oreal男士洗面膏,因為有吳彥祖代言又唔係大陸啲雜牌,感覺好啲,用完之後Mo生破天荒第一次讚好用,仲自動自覺日日洗面添。返到香港想買番同一支product,但發現香港同大陸啲品種係唔同嘅,搵咗好多地方都冇,於是就買咗第二啲試用,試嚟試去都係用番L'Oreal,今次用Pure & Matte Exfoliating Gel,佢話洗完後好舒服又冇哂啲粒粒,塊面好爽但係唔會乾。

之前仲用過其他牌子,佢話最差係Neutrogena Men Face Wash,洗完好乾又甩皮,塊面好崩緊,個樽蓋又"吸"唔實入哂水。另外無印良品嘅Face Soap for Delicate Skin由於不含香料,陣味好難聞,洗完又唔係好爽,結果兩支都放棄咗。

其實洗面都好簡單啫,各位男士唔駛咁驚喎,扮靚唔係淨係女人先要架。

沒有留言:

發佈留言