歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月13日星期四

Nail Color 巡禮 #1

唔知由幾時開始,屋企有N咁多指甲油,諗番我點解咁鍾意搽指甲,應該要追溯到幼稚園個年代。記得有一年過新年,阿媽唔知係唔係貪玩買咗兩支指甲油俾我扮靚,我搽完覺得好得意,於是就愛上咗佢喇!你話父母對仔女嘅影響係幾咁深遠呢。

既然都買咗咁多指甲油,冇理由唔post出嚟架。我通常每兩個禮拜換一次畫,啲friend見到我嘅反應一般都係話"你啲指甲又唔同咗色喎" ,係呀,次次都唔同色,指甲油已經長駐咗喺我個shopping list入面,只要一見到有鍾意嘅顏色就會買。

今次用咗Canmake紅色透明底閃閃甲油,搽出嚟淡紅色入面有大量粗幼不同嘅銀色閃粉,好bling,先薄薄哋全隻指甲搽一層,待乾後再喺近邊位置厚厚搽多一層,懶得嚟又可以有啲層次,順便遮住指甲條白邊,最後搽多層top coat就完成。哩隻Pretty Girl Top Coat只係一般好用,唔夠glossy又唔係keep得好耐,下次先介紹另一隻正嘢。

Canmake Colorful Nails
from Citysuper
$40


Pretty Girl Quick & Shine Top Coat
from Sasa

沒有留言:

發佈留言