歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月12日星期三

冬菇頭也要造型

天氣一日比一日熱,忍唔住要提早剪下啲頭髮,雖然本身都唔係好長,但係黐住條頸真係好難受,於是又去紅磡搵我個御用髮型師Fanny變吓個look。Fanny幫我整頭整咗十幾年(講到好似好老咁...),得佢最知我心意=) 今次將頸後嘅髮腳全部摌哂,徹底地變成冬菇頭,好舒服。佢次次幫我剪完都話我變番小學一年級個髮型,咁都幾好吖,又後生多幾年。但係話時話,冬菇頭唔gel吓又真係會似小學生嘅,搽番啲造型髮蠟set番少少層次會型啲,可惜香港天氣潮濕,用過幾種wax都唔係好夠挺,之前頭髮再短啲嘅時候還好,一長咗少少就完全立唔起,依家改番個look又轉吓gel頭方法,唔駛再豎起啲頭髮,反而自然啲。Mr. Mo都同時改咗髮型,由上次嘅黃曉明冬菇look變咗今次嘅吳彥祖極短頭,好清爽。以下係我哋用開嘅幾隻hair wax,介紹俾各位參考。



Gatsby Moving Rubber Spiky Edge
幾隻之中最挺,可以豎得起,果然係sell男士髮型,同女仔用嘅product差好遠,但喺上海同北京用時明顯效果勁好多,最主要都係天氣影響,好鍾意佢個packing。





Lucido-L Smash Fixer
明顯係sell女仔,短髮/ 男仔頭都唔啱用,完全唔可以有立體或豎起嘅效果,連佢張廣告相個look都做唔到,只可以將髮尾輕輕扭番少少層次,幾隻之中最弱。

Liese Clear Cube Wax Hard
比Lucido堅少少,短頭髮可以做到立體效果,長啲就只可以做到少少層次,但質感比較輕同爽。

沒有留言:

發佈留言