歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月15日星期六

Two-Phase Make-Up Remover 大比拼

潮流興用Cleansing Oil 落妝,Two-Phase Make-Up Remover 已經買少見少,好多牌子都唔出,但係我始終唔多鍾意用Cleansing Oil,因為覺得眼妝好難卸,尤其是近睫毛位啲眼線、閃粉同mascara,捽捽吓又會捽入眼,所以一直鍾情用一半油一半水嘅眼部卸妝液,只要用化妝棉輕輕敷住眼睛幾秒再抹走,所有water proof make-up都抹得甩,連睫毛中間啲隙都OK。雖然話係眼部卸妝液,我通常都係用同一支抹哂全塊面,唔分咁多,其實除咗眼妝難落,其他area冇乜難度,因為我唔用防水化妝品,淨係洗面都洗得乾淨。


最初用Two-Phase Make-Up Remover係用Lancome,雖然好好用但後來嫌貴轉用第二啲牌子,用過Kose、L'Oreal、Sephora,感覺都唔差好多,無論賣相同質地都非常接近。今次買咗支Skin Food嚟試下,比較唔同,上層係乳化咗嘅油份,望落好似牛奶咁,亦有好香牛奶味,下層同樣係水狀。正式用時比較容易搖勻,搖完唔會即時分番開兩層,質地較其他牌子油啲,抹起嚟都抹得幾乾淨,但唔似其他牌子就算唔過水都覺得爽,Skin Food抹完之後會有油剩低喺面上,一定要沖水,不過影響唔係太大,因為我每次落完妝跟住都會洗面,整體算OK。

Skin Food Milk Shake Point Make-Up Remover
$135/ 160ml




L'Oreal Gentle Lip and Eye Make-Up Remover
from Mannings
$69.90/ 125ml
(最近好似冇得賣,唔知係斷貨定唔出?)







Sephora Eye Makeup Remover
RMB59/ 50ml
(哩支係上次出trip去北京時,因為唔記得帶而走去買嘅,嗰邊Sephora開到周街都係,個個商場都有一間,買咗細支當旅行裝用,大支好似賣RMB89)






Kose 嗰支留低咗喺大陸屋企,下次先補番張相
from Seibu
$120

沒有留言:

發佈留言