歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月8日星期六

精靈大眼仔第二話

上回整完眼睫毛仲係嫌眼仔唔夠大,於是決心試戴大眼con,雖然已經想咗好耐,但係一直冇行動,最主要係怕戴得唔舒服,直到上星期終於買咗1-Day Acuvue Define嚟試。平時都有用開1-Day Acuvue Moist,覺得好舒服,戴成日都唔覺有戴con,估計佢嘅大眼con應該唔會太差,加上睇完產品介紹都有啲信心。我買嘅係啡色,細心睇會發現佢嘅顏色圏外圍刻意做咗少少irregular效果,唔係圓碌碌咁假,戴上眼算幾自然,顏色同我本身眼珠顏色幾接近,不過略嫌內圏細咗啲,偶然"跣低"咗少少就會"望到"顏色圏啲紋,戴住出街冇乜問題,但如果要長時間睇書或者睇近嘢就會有啲濛濛哋,整體尚算舒適,戴足一日都唔乾。

如果有興趣試戴color con或者大眼con,建議你去眼鏡舖驗完眼先買,唔好貪平少少上網訂或者去格仔店買,因為color con唔似普通con有咁多弧度揀,最好搵視光師check吓啱唔啱,以免戴得唔舒服甚至影響視力,咁就唔抵啦。如果唔係成日戴的話用每日即棄型會抵啲同方便啲。

下回挑戰終極公仔大眼睛Look,由於架撐甚多準備需時,請密切留意更新!

Johnson 1-Day Acuvue Define 動人啡
$240/ 30pcs

5 則留言:

  1. 有一排成日戴大眼con, 但戴左之後眼白得番好少,好奇怪,所以都係放棄左~~唉~~

    回覆刪除
  2. 無生話唔覺得我戴完大咗好多,但我自己好覺

    回覆刪除
  3. 我老公好唔鐘意我戴, 話戴左好假~ SO放棄了~~呵呵~

    回覆刪除
  4. 我有2個朋友,佢地成日都戴大眼CON, 依家佢地雙眼佈滿紅筋, 退都退唔到, 有個眼科醫生朋友話佢地D紅筋要完全唔戴CON幾年先可以退. D商家賣廣告又話高透氣,超軟等,結果都係有後遺症..

    回覆刪除
  5. 之前有個朋友話戴過覺得好頭暈添喎,搞到我一路都唔敢試,我用Acuvue都係因為見佢話顏色係喺兩層夾層中間唔會掂到隻眼我先敢試咋,不過都唔好日日戴喇,間中玩吓就算

    回覆刪除