歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月17日星期一

拒絕做臭女人

相信大家都試過放工逼車時身邊有啲滿頭大汗一身臭味嘅人企喺隔離,想避又避唔到,實在好難頂。不過唔好以為淨係啲大叔先會咁樣,好多斯文靚仔都一樣會,只係自己唔留意,我上次仲遇過一個樣貎娟好打扮入時嘅女仔,濃濃嘅汗水加上濃濃嘅香水,更加令人難受。其實唔一定係有"臭狐"嘅人先有汗味,一般人出汗汗水氧化咗加上細菌滋生,都會變成異味,尤其是香港大熱天時又濕又焗,情況更加嚴重。唔想為咗啲咁少嘅事失禮人,每朝早花10秒鐘時間用止汗產品,都係舉手之勞啫!介紹Rexona幾種產品俾大家。

止汗噴霧用起上嚟最方便,但係就比較快用哂,噴出嚟係粉沫,有香味好快乾,新包裝噴頭上有開關制,連蓋都唔駛開就用得,不過我嫌佢啲"煙霧"太厲害,好容易搞到我哩啲嚴重鼻敏感人士打乞嚏,我通常用嚟噴腳保持乾爽,最適合著密籠鞋又唔想著袜露條邊出嚟咁難睇。之前用過Fa嘅止汗噴霧,效果差唔多。

Rexona Anti-Perspirant Deodorant (Cotton)
$27.90


另一款係滾珠式止汗劑,液體狀要等一陣先乾,只係適合腋下用,但Rexona係我用過咁多牌子中最清爽嘅,之前用Nivea總係有啲濕淋淋感覺,唔係幾舒服,而且Rexona哩隻味比較清淡,唔會點影響香水嘅氣味。唔好睇佢細細支,其實好襟用,一支可以用幾個月。

Rexona Anti-Perspirant Deodorant (Skin Light)
$23.90
Rexona亦有專for男士用嘅噴霧,同女士用嘅差唔多,只係"男人味"好重,噴完已經好似搽咗古龍水。唔想老公變臭男人就買支俾佢啦,尤其經常要外出做嘢嘅就更加唔好懶。

Rexona Men (Body Active)
圖為舊版,最近已換新包裝







順便提提你,止汗劑同香體劑係唔同架,寫明有有效止汗成份嘅先係止汗劑,只有酒精同香味嗰啲香體劑係止唔到汗嘅,只可以當涼涼哋嘅香水用。仲有所有香水都唔可以蓋住汗臭味,大汗的話更加唔好噴香水,兩種味加埋一齊真係唔掂。

2 則留言:

  1. 止汗噴霧 <---我又無諗過可以噴腳。每朝我係床邊噴, 實會整醒到我老公,陣味太勁~~so 要轉番用轆轆裝~~

    回覆刪除
  2. 我都覺得轆轆裝好用啲,出trip都易帶啲呀

    回覆刪除