歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月19日星期三

擊退痘痘作戰計劃

早前連續幾晚唔夠瞓,加上天氣太悶熱,搞到面上出痘痘,好彩常備Body Shop嘅茶樹油旁身,雖然味道有啲難聞,好似阿婆啲藥油,但消炎功效確實唔錯,唔係太嚴重嘅痘痘一般搽一兩日就會自動好番,但如果有強力大痘出沒就冇咁快喇,帶膿嘅痘痘搽完會乾得快啲,一穿咗即刻搽就最好,減低翻發機會。Body Shop另外仲有一款棒狀茶樹油啫喱就唔係幾好用,濃度唔夠高又用得快,用唔夠幾次就冇哂,反而精華油每次只用一滴,一支可以用一兩年,大家唔好買錯!之前仲有用過3M出品嘅痘痘貼,但佢其實只係會吸咗啲面油同痘痘滲出嘅液體,冇乜實際作用。

痘痘好番之後好多時都會留低一粒粒瘀色暗瘡印,就算用遮瘕膏都未必遮得住,試下用L'Oreal嘅White Perfect Zooming Spot Corrector,來身哩隻product係用嚟去斑嘅,但我覺得用佢去暗瘡印效果明顯啲,如果乜都唔搽啲印留喺度兩三個星期都唔退,搽咗嘅話大概一星期就明顯淡哂。




中醫話面上痘痘係身體其他地方出現問題嘅徵狀,以下節錄自上期Cosmopolitan嘅feature,如果你都有暗瘡的話就要留意埋其他地方喇!

額頭:心火盛,血液循環有問題,睡眠不足
眉心:心臟弱
太陽穴:膽囊問題,吃得太油
鼻尖:胃火盛,消化系統異常
鼻翼:卵巢、子宮問題
咀唇四周:吃太多,消化不良,腸胃不適
右顴骨:腸功能紊亂
左顴骨:肝膽功能不良
右面頰:肺熱,傷風咳
左面頰:肝臟排毒不順
下巴:腎功能受損,內分泌失調
下顴:淋巴系統排毒不順,抵抗力差

4 則留言:

  1. 我一直就係買錯左枝棒棒,真係用得好鬼快!
    下次可唔可以介紹捲髮棒棒呀?黎緊6月又要做姊妹,但係個邊冇SET頭供應...

    回覆刪除
  2. 好喎,我都有諗住買個嚟玩,成日keep住同一個頭都有啲悶

    回覆刪除
  3. 我買左個,唔知係咪我夾得狠得滯,夾左兩次後D頭髮乾左好多。後尾上網睇番,夾前噴D野保護下會好D~~不過唔係好敢再夾了~~

    回覆刪除
  4. 我就係未諗到噴乜所以一路都未試...
    一定要噴啲抗熱力同深層保濕先得呀,唔係死梗

    回覆刪除