歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月23日星期日

便覽小工具簡介

唔好意思,開咗Blog咁耐都唔記得介紹吓版面上幾種小工具有咩用,依家話俾大家知點樣可以容易啲返嚟搵我 =)

1. 瀏覽器左上角有個"追蹤"字眼:如果你都有用blogger,只要選擇追蹤就可以喺你登入時睇到我嘅update.

2. 頁面右欄分享/ 加入書籤:可以即時share你睇緊嘅文章,只需喺選單內揀你想post出嚟嘅地方就ok,或者可以揀星星bookmark咗哩版下次再返嚟睇。

3. Facebook Fans Page: 只要喺右欄個box入面按 "Like/ 讚",你登入Facebook時就會自動喺你個人主頁上睇到最新update,非常方便。

4. 搜尋文章:想睇番之前嘅文章可以按下月份搵出有興趣嘅題目。

5. Add me on Facebook:加我做朋友只需按一下我張相。

6. Follow me on Twitter:用開Twitter嘅朋友只要follow我亦會睇到即時update。

7. 訂閱:可以直接在Google或Yahoo等個人主頁上加一個box show 即時update 內容,揀"發表文章"就會睇到我寫嘅文章,揀"所有意見" 就會睇到讀者post嘅意見及回覆。

8. 每篇文章最尾都有個"喜歡"格仔,睇完覺得喜歡嘅請按下。

有咁多方便小工具,希望大家多啲返嚟睇啦!

3 則留言:

  1. 有冇得 if 你 reply左我, 我會收到email通知呢?
    家下reply左我都唔知~~

    回覆刪除
  2. 你訂閱啦,就會睇到架喇

    回覆刪除
  3. 補充:意見欄下有一行"Subscribe by email", 只要發表意見後按下, 以後的回覆都可以收到email通知

    回覆刪除