歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2010年5月1日星期六

精靈大眼仔LOOK

平時返工或者出街我都唔多化妝,但係雙眼做少少手腳的確會精靈好多,成個人都精神哂。剛剛過新年的時候,買了一個新睫毛夾,非常好用,當時已經想介紹朋友買,依家喺哩度慢慢講你哋知。這款新出品來自日本,賣點係按照東方女仔面型設計,眼窩沒有外國女仔那麼深,而且弧度亦經過改良,可以造出細緻的捲曲效果。雖然價錢有啲貴,但我覺得個Design好有Heart,所以仍然買下一個。試用後發覺效果真係好靚,以前用普通睫毛夾經常出現唔均勻情況,有時唔覺意大力少少就會將睫毛變成直角L形或者垂直向上,搞極都搞唔返,用新夾就完全冇哂哩啲問題,夾出來好貼好自然,仲會有少少扇形散開的效果,唯一美中不足就係眼角頭尾位置有少少不到位,想Perfect就要用第二個細夾補飛,不過嫌麻煩就咁單用都好OK,值得推介。


KOJI Curving Eyelash Curler
from CitySuper
$125


買完睫毛夾當然要買埋Mascara啦,同一時間揀咗一支。哩款Mascara質地屬於管狀纖維,搽上乾咗之後會好似套咗一層外套喺睫毛上面,造出纖長效果,一條一條好分明,唔會一舊舊又唔會化開。

Dejavu Fiberwig Mascara
from CitySuper
$108



不過,我都係比較鍾意濃密效果多啲,於是又買咗另一個牌子試下。今次效果非常滿意,夠濃夠密又容易搽,一排排扇形散開好似貼咗假睫毛咁,唔錯,多謝ColourMix化妝姐姐介紹。

Ecorre Volume & Curling Mascara
from ColourMix
$120

5 則留言:

  1. 我成日有個疑問
    搽左E/S先再夾, E/S 會甩
    但夾左又難搽E/S
    即係點呢?

    回覆刪除
  2. 我通常夾完搽,等到差唔多乾再夾一次

    回覆刪除
  3. 我都係用Liza嘅方法

    Fiberwig 卓悅都有,$99/支,有時減到$78

    回覆刪除
  4. 家下學ing痴假毛~~但尚在實驗階段,成日一邊ok一邊唔得~~XD

    回覆刪除
  5. 用個鉗仔幫下手會容易啲,練習練習

    回覆刪除